niedziela, 25 września 2016

Mediowo - inspiracja chanya13

Dzień dobry :) U mnie piękny słoneczny dzień a jak u Was? Słoneczko natchnęło mnie do zabawy z mediami. Zapraszam do oglądania.
Początkowo tło było zwykłą białą kartką z bloku akwarelowego. Całość ostęplowałam dużymi plamami szklanki 
Stworzyłam teksturę przy użyciu maski i pudru do embossingu, pochlapałam ecoliną i całość wykończyłam ramką którą również posypałam pudrem do embossingu. Na koniec jeszcze stempel Niech się spełni Twoje urodzinowe marzenie Karteczkę wykończyłam strzępiąc i tuszując brzegi vintage photo i gotowe ;)





Pozdrawiam, chanya13

6 komentarzy:

  1. Weekendzik w miarę ciepły i słoneczny był, ale to nie to samo co jeszcze niedawno :) Bardzo ładna praca :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nie ma co narzekać ;) oby jak nadłużej słonko nas dopieszczało, pozdrawiam

      Usuń