czwartek, 11 lutego 2016

Kurs na romantyczną kartkę z tekturkami

Witajcie :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was kurs na prostą, ale romantyczna i nieco mediową kartkę ;)

1.Przygotujcie
-papier do scrapbookingu (ja uszykowałam 3 różniące się trochę rozmiarem prostokąty)
-tekturki Project Prezent - Bordey III Beautiful
-kwiaty, liście, sznurek, inne dodatki
-gesso,pędzelek,mgiełki, maska
-klej, nożyczki

2.Papier postrzępiłam nożyczkami, ponaklejałam warstwowo, mocno pozaginałam krawędzie (w takim przypadku dobrze jest nie nanosić kleju przy brzegach ).


3.Pędzelkiem wcieram cienką warstwę gesso, na to przez maskę nanoszę wzór również używając gesso .


4.Delikatnie, ale nierównomiernie ozdabiam tekturkę.


5.Gdy tło wyschnie ochlapuję je jeszcze mgiełkami, gdzieniegdzie rozcieram  mokrym pędzelkiem.


6.Naklejam tekturki


7.Przyklejam kwiatki i inne elementy kompozycji



Gotowe :)




Pozdrawiam,
Groszek




2 komentarze: