piątek, 30 października 2015

Małe jest piękne: DIY

Moi drodzy, chciałam Wam dziś zaproponować zrobienie mini notesu z karteczkami samoprzylepnymi. Przydatny drobiazg, miły upominek, a w dodatku banalnie prosty w wykonaniu :)


Do wykonania mini notesu potrzebne będą:
  • karteczki samoprzylepne
  • karton, z którego powstanie baza okładki: dobrze, by gramatura była nieco większa, np. KARTON KRAFT
  • materiały do ozdobienia okładki: papiery, guziki, ćwieki, tusze, stemple (wybór jest ogrrromny )... 
  • nożyczki, klej


Zaczynamy od przycięcia kartonu na bazę. Mój blok karteczek ma wymiary 7,5x7,5 cm, grubość 1 cm, zatem wycinam bazę z 1-2 mm zapasem, jak widać na zdjęciu:


Następnie przycinamy papiery do ozdobienia okładki, grzbietu i wnętrza. Użyłam stempla I LOVE THIS (wystemplowałam tylko LOVE, bo pasowało mi do kontekstu ;)) Uwielbiam przeszycia maszynowe, więc nie mogło ich tu zabraknąć. Kawałki papieru sklejam po lewej stronie taśmą klejącą (można też użyć taśmy malarskiej), a następnie przeszywam.

Gotowe elementy okładki naklejamy na bazę.




Można jeszcze ubrać notesik w dodatkowe zapięcie. Kawałek kolorowej gumki zawiązujemy wokół notesu, przekładamy guzik, wiążemy kokardę...


I włala... :) Gotowe. Jak Wam się podoba?

 Miłego piątkowego popołudnia Wam życzę!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz