wtorek, 1 września 2015

Wyniki CANDY + Promocja

Bardzo serdecznie dziękujemy za komentarze zostawione pod postem z Nowościami. Cieszymy się, że nasze stemple przypadły Wam do gustu.


Czas jednak wyłonić zwycięzcę.
Spośród zgłoszeń na blogu - wylosowaliśmy ......

Gratulujemy serdecznie
i bardzo prosimy o kontakt mailowy.


Jednocześnie ogłaszamy promocję na wszystkie nasze stemple 
- oprócz stempli personalizowanych i stempli do masy cukrowej.

Żeby uzyskać rabat należy:
- zarejestrować się w naszym sklepie
- napisać do nas email - podając te same dane co przy rejestracji
- oczekiwać na kod rabatowy

Tym razem dajemy Wam:
15% zniżki
przy minimalnym zamówieniu na kwotę 40zł




Pozdrawiamy wszystkich bardzo serdecznie w pierwszy dzień szkoły!!!!!
Napiszcie jakie emocje Wami targają :D
Ja jestem rozdarta ;)
Z jednej strony się cieszę, że koniec wakacji, z drugiej..... to poranne wstawanie.

3 komentarze:

  1. Ach, super! Cieszę się bardzo :)
    Tak, mnie też przeraża poranne wstawanie, bo obaj moi chłopcy mają na 8.00, ale z drugiej strony kilka godzin spokoju w domu jest bezcenne (pracuję w domu jako tłumacz) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni.
    Emocji to akurat jest we mnie wiele i wszystkie poza porannym wstawanie m a dotyczą prywatnej polityki edukacyjnej pani wychowawczyni mojej córki.
    Uff abym tylko podołała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń