piątek, 10 lipca 2015

Prezent z okazji Chrztu.... - inspiracja Madzik

Fajnym pomysłem na prezent z okazji Chrztu dziecka - jest ręcznie wykonany, indywidualny, spersonalizowany album na fotografie maleństwa.
Własnie taki - miałam niedawno przyjemność wykonać :)

Umieściłam go w idealnie pasującym pudełku z papieru Kraftowego, które również ozdobiłam.
Album ma rozmiar 20x25 cm i jest wykonany na bazach Project Prezent. Wykorzystałam 7 kart 20x25 cm.

Album pomieści sporo zdjęć w formacie 10x15. Jest ozdobiony nóstwem stempli i tekturek Project Prezent.

Wykorzystane stemple:
- metryczka
- urodziło się dziecko rumiane
- girlanda serduszek
- chwile warte wspomnień
- to jednak jest cudne...
- każda mama myśli...
- wow, jaki fajny dzień
- jak dobrze że jesteś

Wykorzystane tekturki:
- baza albumowa 20x25 cm
- słowo album
- grawerowana małpka
- słówka angielskie
- zabawki Z02
- grawerowany kotek
- Dłonie i Stópki
- gwiazdki
- serduszka
- kokardki



























Sporo zdjęć wstawiłam, ale chciałam pokazać każdą stronę albumu, bo na każdej jest jakiś firmowy element.
Dziękuję Wam za cierpliwość w oglądaniu :)

Miłego dnia,


1 komentarz: