piątek, 3 lipca 2015

Maxi pudło (big box) na weselne koperty.... - inspiracja Madzik

Sezon ślubny w pełni, więc zamówień na pudła ślubne dużo, ale odkąd mam pod ręką pudło z beermaty - praca idzie mi jak z płatka :D
Pudło jest do samodzielnego złożenia, ale praca nie jest trudna, wystarczy odrobina staranności i po chwili pudełko gotowe.
Potem tylko oklejanie, ozdabianie. I tu znów - pomagają mi tekturki zaprojektowane specjalnie pod ten projekt:
- domek
- łódka
- wózek
- ryba

Wykorzystałam też gałązki G02.
Efekt za każdym razem jest inny, bo każda Para Młoda - ma swój pomysł na kolory :D











Mam nadzieję, że Para Młoda była zadowolona, a goście zaskoczeni pomysłem :)

Pozdrawiam Was iście wakacyjnie. Moje dzieci chlapią się w wodzie na podwórku, a ja próbuję pracować, choć wolałabym się chlapać z nimi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz