poniedziałek, 2 lutego 2015

Rodzinne wspomnienia - inspiracja Madzik

Kochani Klienci,
Z przykrością informujemy, iż sprzęt na którym wykonujemy pieczątki - uległ awarii. 
Od ponad tygodnia borykamy się z naprawą i byliśmy pewni, że zdążymy naprawić go do piątku.
Jednakże nie udało się :(( Widocznie jakaś złośliwość rzeczy martwych.....
Naprawa potrwa jeszcze minimum 2 tygodnie. 
W tym czasie nie będziemy przyjmować nowych zamówień na pieczątki i tekturki. 
Nie zdążyliśmy również wykonać kilku zamówień, o czym powiadomiliśmy już zainteresowane osoby.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację :((


W takiej sytuacji ciężko mi jest - inspirować Was pracami z użyciem naszych produktów. Mam nadzieję, że nie odbierzecie tego jako jawne znęcanie się nad Wami :)
Kochamy Was i wierzymy, że wkrótce wszystko wróci do normy i znów będziecie mogli wybierać sobie stempelki i tekturki :)

Całkiem niedawno zrobiłam album rodzinny. Fotografie z różnych okresów życia, wspomnienia zmarłych członków rodziny, mini drzewo genealogiczne..... Wszystko to zmieściło się w albumie 25x25 cm.







Okładkę ozdobiłam:

Całe wnętrze albumu również usłane jest tekturkami Project Prezent - z działów "gałązki i listki" i "narożniki".




W albumie zostało sporo miejsca na inne lub najnowsze zdjęcia, które dana rodzina może wklejać, by zachować najpiękniejsze wspomnienia.
Mam nadzieję, że album im się podobał.

Wszystkich Was pozdrawiam i dziękuję za uwagę. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz