środa, 29 października 2014

Otwarcie SKLEPU

Kochani,
nadszedł ten dzień, kiedy wreszcie mogę odetchnąć z ulgą.
Po wielu bojach, nieprzespanych nocach, stresach.... wreszcie jest!!!!!
Nasz firmowy sklepik.


Serdecznie Was wszystkich zapraszam na spacer po sklepie, oglądanie towaru, klikanie we wszystkie możliwe linki.
Klikajcie, testujcie, sprawdzajcie, rejestrujcie się i..... kupujcie :)
... chociaż póki co - niewiele tam jest.

Jestem na etapie dodawania stempli.
W sklepie jest już cała nowa kolekcja świąteczno-zimowa.
Od nich zaczęłam zapełnianie półek.
Reszta - w swoim czasie.....
Powoli, bo niestety doba ma tylko 24 godziny, a ja mam tylko 2 ręce.
Ale staram się jak mogę :)

No więc.... z bijącym od emocji sercem.....
ZAPRASZAM

Dla pierwszych 10 osób, które założą konto w naszym sklepie - mamy rabat 10% na jednorazowe zakupy.
Rabat będzie można wykorzystać do końca tego roku. 

(pssst. muszę się nauczyć uruchamiać te rabaty jeszcze)
:))))


Miłego łażenia po sklepie :)
Oddana Wam,

10 komentarzy:

  1. coa jest problem z tym zakladaniem konta- albo wyskakuje blad albo dostaje info,ze moj mail jest juz w bazie hmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1062 - PowtĂłrzone wyst?pienie '8' dla klucza 'PRIMARY'


      10x probowalam bez szans :(

      Usuń
    2. Ok, dziękuję za wiadomość :)

      Usuń
    3. Sprawdziłam. Rzeczywiście tak się dzieje. Postaram się to szybko naprawić.
      Ale...... najprawdopodobniej - mimo błędu - Twoje konto zostało utworzone. Spróbuj się zalogować uzywając tego maila i hasła, które wpisałaś rejestrując się :)
      U mnie zadziałało :)

      Usuń
    4. Sprawdziłam w panelu. Konto istnieje. Nawet dwa -różniące się adresem e-mail :)

      Usuń
    5. bo i tak probowalam, ze moze pojdzie na drugim :P

      Usuń
    6. i powodzenia ze sklepem- choc ja jestem pewna,ze bedzie sukces. pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetna wiadomość :)
    Trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACJA! Cieszę się razem z Tobą - gratuluję - i POWODZENIA :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń