piątek, 26 września 2014

Design Team - odsłona 5

Dziś zaskakuję sama siebie, bo nie spodziewałam się, że będę mieć aż 5 projektantek w zespole.
Ale są. Mam. I nawet ja -jako szósta :)
I strasznie się cieszę.

Jako ostatnia - dołącza do nas 


Mam na imię Zuzia, w blogowym świecie jawię się jako zuziucha.
Tworzę głównie albumy na przeróżne okazje. Czyste, równiutkie z idealnymi maszynowymi przeszyciami.
Ale mam też drugie oblicze bo kocham również mediowe layouty, w których puszczam wodze fantazji i wciąż eksperymentuję.
Prywatnie jestem mamą dwóch dziewczynek, których zdjęcia pojawiają się na moich pracach.
Chciałabym napisać, że jestem pozytywnie zakręcona ale niestety  jestem raczej bardziej POkręcona. Mam fioła na punkcie zdrowego odżywiania, chociaż nie cierpię gotować. Kocham pozytywnych i zrelaksowanych ludzi, choć sama wciąż się czymś stresuję. Lubię ład i harmonię, choć wciąż nie mogę tego osiągnąć.
Cieszę się, że będę mogła współtworzyć zespół Project Prezent i być może kogoś zainspiruję.
Jeśli chcielibyście poznać mnie bliżej to zapraszam na mój blog www.zuziucha.blogspot.com

_______________________________________________

Koniecznie, zechciejcie poznać ją bliżej :)

A już jutro - ostatnia odsłona.
A potem - pokaz nowości :)

Czekacie?

Pozdrawiam
Madzik

9 komentarzy:

  1. Wow!!! Albumy Zuzi to mistrzostwo świata :) Z niecierpliwością czekam na inspiracje!!
    Pozdrawiam wszystkie projektantki :) Mowiłam, że to będzie Dream Team ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Zespół, Madziu!!!
    Gratuluję :)
    no... i po tych wiadomościach, już czekam na jutro ;)
    pozdrawiam cieplutko, choć u nas dziś zimno i deszczowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jutro - jeszcze siebie pokazę oficjalnie :)

      Usuń
    2. ha! Takiej prezentacji nie mnie pominąć... - koniecznie muszę zerknąć... Taka Persona...! Cieszę się tym miejscem i dziełem razem z Tobą... :)

      Usuń
    3. nie mogę pominąć... oczywiście miało być :-D

      Usuń
    4. hahaha - teraz to walnęłaś :)

      Usuń
  3. Świetny skład! Teraz czekami na Wasze prace :)

    OdpowiedzUsuń