czwartek, 25 września 2014

Design Team - odsłona 4

Dzisiaj przedstawiam Wam 4 projektantkę Project Prezent. Niezwykle pozytywną osóbkę :)



Jestem Bea i jestem nałogową scrapoholiczką. Scrapowałam, kartkowałam
i oddawałam się innym technikom plastycznym od kiedy pamiętam - po
prostu nigdy "nie wyrosłam z laurek". Codzienność jest gonitwą na trasie dom-szkoła-przedszkole-praca... dlatego tak ważne są dla mnie wszystkie chwile, które mogę poświecić na cięcie i klejenie papieru :)
Kocham te moje małe sesje terapeutyczne!
Zapraszam na mój blog:

_____________________________________

Strasznie się cieszę, że mam tak sympatyczną i zdolną scrapbookerkę w gronie Projektantek :)
Przywitajcie ją ciepło.
Madzik

2 komentarze:

  1. No, proszę..., a tu niespodzianka ;)
    miło będzie mi poznać, bo jakoś do tej pory - nie wiedzieć czemu - nie było mi dane :)))))
    Twórczych chwil życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się też nie było dane... (wstyd!)
    Ale już widzę, że będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń