poniedziałek, 17 grudnia 2018

Mediowe zawieszki do prezentów - inspiracja Ms.Totti


Lubię do prezentów świątecznych doczepiać tagi. Zazwyczaj robię je przy pomocy różnych mediów, więc i w tym roku nie odeszłam od tego zwyczaju. Oczywiście oprócz pasty strukturalnej, farb akrylowych i tuszy użyłam naszych stempli, które mogłam ubrać w kolory, aby tchnąć w nie jeszcze więcej "życia". Zainspirowane? Mam nadzieję ;) 







Ms. Totti

SÅ‚oik z widokiem na zimÄ™ - sama guma
Latarnia - sama gumaTrzej Królowie - grafika - sama guma



1 komentarz:

  1. Wyglądają pięknie! Może do Wigilii uda mi się takie zrobić i dorzucić do prezentów :) Będzie to fajny dodatek, tym bardziej, że miałam duży problem z kupnem prezentów dla męskiej części. Długo myślałam co kupić tacie i kupiłam mu zapalniczkę zippo armor (jest palaczem od wielu lat). Mam nadzieję, jednak, że wszyscy w tym roku będą zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń