środa, 11 kwietnia 2018

Lady Miya na 18 urodziny - inspiracja Madzik

Witajcie Kochani,
Przydałaby się krótka przerwa między moimi zaproszeniami komunijnymi, prawda?
Dlatego na dziś przygotowałam karteczkę dla Julii z okazji 18 urodzin.
Główne miejsce tutaj zajmuje Lady Miya na ławce.

Właściwie to nie mogłam się doczekać, aż użyję tego stempelka. Bardzo przypadł mi do gustu.

Na kartce odbiłam też inne stemple, ale potem okazało się, że zasłoniłam je ozdobami.
Np. w prawym górnym rogu - odbiłam w tle 
a cyferki ozdobiłam zawijaskami

Dopatrzycie się tych stempli? :)



Do tej kartki wykonałam nawet sama tło. Użyłam maski i gesso, popsikałam zieloną i niebieską mgiełką, pociapałam czarnym tuszem.
I świetnie mi to wyszło - jak na mnie.
A teraz tak mało tego widać :(
No cóż :)



Karteczkę zapakowałam w pudełeczko oklejone papierem i przewiązałam wstążką :)




Na koniec mam pytanie do wszystkich naszych Klientów i Sympatyków.
Czy chcielibyście, aby powstała na Fb grupa Project Prezent, w której wszyscy moglibyśmy wklejać swoje prace z użyciem stempli PP???
Czekam na Wasze komentarze :)

Pozdrawiam Was serdecznie.

1 komentarz:

  1. Super karteczka ;) Madzia myślę że pomysł z grupą jest dobry,dwoma kliknięciami można szybko pokazać pracę z Waszymi stempelkami :)

    OdpowiedzUsuń