piątek, 15 grudnia 2017

Święta tuż tuż. Wysyłamy kartki świąteczne - inspiracja Madzik

Czas wysyłać kartki świąteczne!
Jak tam u Was idzie "produkcja"?
U mnie dosyć mozolnie, choć i tak lepiej niż w zeszłym roku :)

We wtorek zrobiłam 5 szt i w środę 5 szt.

Wysyłać zamierzam wszystkie w poniedziałek 18-go.
Dojdą? Jak myślicie?

Dziś wrzucam fotki tych pierwszych, które zdążyłam sfotografować.
Postarałam się, by na każdej był inny stempelek :)


W tym roku mam wenę na darcie, szarpanie, ciapanie i chlapanie :)


I bardzo nietypowy dla mnie format DL.
Rzadko robię kartki w tym formacie, ale w tym roku jakoś mnie przyciągnął :)














Stemple, które wykorzystałam:


Wkrótce kolejna dawka inspiracji.
Czekam na Wasze komentarze, może zdjęcia Waszych kartek, opinie.....

Pozdrawiam ciepło

7 komentarzy:

  1. Piękne! Ostatnio sama mam fazę na mazanie i chlapanie po pracach i daje to dużo radochy 😍 Ja też jeszcze kartek nie wysłałam, ale plan jest, żeby w tym roku doszły przed świętami 😉 Patrząc na różnorodność Twoich prac, stwierdzam że mam za mało stempelków 😂
    Moja ostatnia kartka (choć akurat bez Waszego stempelka) na moim blogu www.kulkiniesiulki.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miły komentarz. U mnie akurat ostatnio bywało tak, że kartki dla rodziny robiła moja 10 letnia (obecnie) córka i takie wysyłałyśmy babci, ciociom i przyjaciołom, bo ja mimo iż mam dużo stempelków - nie miałam czasu na robienie kartek.
      No więc zdecydowanie bardziej potrzebny jest czas niż stemple :)
      Ale stempelki pomagają bardzo ..... mnie inspirują :)
      Twoja karteczka śliczna. Widzę, że z szyszkami. Wiesz, że moja druga tura kartek - też ma szyszki? Niezły zbieg okoliczności :)
      Pozdrawiam ciepło.
      Madzik

      Usuń
  2. Piękne ❤️
    Mnie się w tym roku też udało - dziś wysyłam 😉
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też pójdę pakować prezenty i te kartki które już mam.
      Nie wiem czy uda mi się zrobić więcej w tym roku.....
      Dobrego weekendu Aniu <3
      Madzik

      Usuń
  3. Cudne karteczki i piękne zdjęcia! Super inspirujecie!

    OdpowiedzUsuń
  4. 28 yr old Senior Developer Douglas Jesteco, hailing from La Prairie enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Flower arranging. Took a trip to Tyre and drives a Mercedes-Benz 540K Special Roadster. odkryj to

    OdpowiedzUsuń