środa, 30 sierpnia 2017

Tuszowanie, kolorowanie tuszami - inspiracja Madzik

Dziś mam dla Was inspirację bezstemplową....... aż dziwnie się z tym czuję.

Niedawno robiłam pudła BIG BOXY na prezent dla Nowożeńców. Chciałam Wam pokazać jak wykorzystałam tusze (takie do stempli) - do pokolorowania tekturek.....
Robi się to szybko, sprawnie i można uzyskać różne efekty.....
Zobaczcie:


Na rybie używałam tuszu Memento Drop - robiłam odciski mocno poduszeczką by odcisnąć jej kształt. Wyszły mi takie prawie łuski :)

Poniżej tym samym tuszem kolorowałam wózek, płotek czy łódkę. Delikatnie muskałam tylko tekturkę, by kształt poduszki się nie odcisnął. Za to kolor pozostał.
Na jednym elemencie tylko na brzegach, na innym - pokryłam powierzchnię w całości.


Podobnie wykorzystałam tusz fioletowy - Memento Pad
Tutaj poduszka jest większa, prostokątna..... też trzeba uważać by nie odbiły nam się linie poduszeczki.




Na kolejnym pudełku (poniżej) użyłam też dużego tuszu Memento Pad - niebieskiego.W zależności od nacisku i intensywności używania - można uzyskać różne pokrycie powierzchni.



Zobaczcie jaki fajny efekt można uzyskać mieszając tusze.





Co Wy na to?
Spróbujecie?
Jeśli tak.... pochwalcie się efektami w komentarzu :) wklejając link do swoich prac.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz