piątek, 23 czerwca 2017

Stemple z różami dla nauczycieli - inspiracja Madzik

Zakończyliśmy dzisiaj rok szkolny. Emocji było mnóstwo, bo każde z moich dzieci zamykało za sobą kolejny etap swojego życia. Córka zakończyła edukację wczesnoszkolną, synuś - zakończył przedszkole.
Pożegnaniom, wzruszeniom nie było końca. Nasze Panie otrzymały oprócz kwiatów - takie oto karteczki.
Każdą przyozdobiłam jakimś nowym stemplem. Starałam się by było elegancko z nutką romantyzmu i różnorodnie. Wykorzystałam więc stemple:
- róża VII narożna
- róża XI klatka
- łapacz snów
- gałązka z listkami I














Stemple odbijałam tuszem czarnym Memento, potem lekko je podkolorowałam promarkerami.
Ten tusz jest do tego idealny :)
Karteczki wykonane na bazach pakamaka.

Kiedy fotografowałam karteczki - nie miały jeszcze napisów. Napisy dodałam dopiero późnym wieczorem, musiałam je obmyślić, napisać w środku podziękowania. Zawsze schodzi mi z tym długo. Dlatego zdjęcia zrobiłam wcześniej - za dnia :)

Mam nadzieję, że karteczki - spodobały się paniom.

Na koniec - życzę wszystkim udanych wakacji, wiele przygód, odpoczynku, relaxu, wielu wolnych, spokojnych chwil......

Pozdrawiam ciepło!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz