wtorek, 30 maja 2017

NOWOŚCI - maj 2017 + CANDY

Tadaaaam

Przedstawiamy długo wyczekane nowości.
Większość z nich była gotowa już końcem lutego, ale jak to w życiu każdej kobiety - matki bywa....
plany-jedno, życie-drugie.
I takim to sposobem, ze sporym poślizgiem, przedstawiamy 


W ofercie znajdziecie ponad 60 nowych wzorów stempli:
- piękne lekkie, wakacyjne grafiki zaprojektowane przez Agnieszkę Korman
(piórka, motylki, gałązki, tła)
- romantyczne, vintagowe, stylizowane grafiki z różami - zaprojektowane przez Ewę Szubrę
- oraz garść uniwersalnych napisów, tekstów idealnych na wakacyjne kartki, Lo oraz do albumów.

Spełniając oczekiwania wielu naszych Klientów
część grafik -zrobiliśmy w większych rozmiarach i w formie bez drewnianego bloczka.
Stemple te są dostępne w formie samej gumy.
Do odbicia tego typu stempli potrzebny jest uniwersalny bloczek.
Taka forma stempli jest łatwiejsza do przechowywania i jest zdecydowanie tańsza.
Mamy nadzieję, że spotka się z Waszym zainteresowaniem.

Oczywiście stemple na bloczkach - nie znikają z naszej oferty :)

Zapraszamy do sklepu, gdzie wszystkie stempelki już czekają na Was na półeczkach.

Zapraszamy również do wzięcia udziału w tradycyjnej zabawie 
CANDY
Nagroda: 6 wybranych stempli spośród nowości
Zabawę ogłaszamy jednocześnie tu i na naszym fanpagu na Fb.
Nagroda jest jedna -wspólna dla bloga i Fb,
jednak zapisując się tu i tam - zwiększacie swoje szanse.

Aby móc zawalczyć o nagrodę należy 
- udostępnić na swoim blogu powyższy baner wraz z linkiem do tego posta
- przejrzeć sklepowe półeczki z nowościami
- w komentarzu pod tym postem wypisać nam  przynajmniej 4 stemple, które chcielibyście mieć/używać :)
- zabawa trwa do 4 czerwca 2017 r.


Wypatrujcie również rozdawajek/candy na blogach autorek stempli, czyli
u Agnieszki Korman i Ewy Szubry
Łącznie, będzie sporo stempli do zgarnięcia :)


To co? Jesteście gotowi?

Czekamy na Wasze komentarze :)

Pozdrawiamy
Zespół PP


34 komentarze:

  1. Leć na skrzydłach marzeń, piękne chwile zawsze w sercu, łap marzenia kolekcjonuj piękne sny, nigdy nie przestarzałe marzyć, piękno masz w sobie, marzenia to odpoczynek od słów, żyj kolorowo-te są piękne. Jako, ze nie mogę dodać komentarza z konta google napisałam jako anonim. Kasia Burska

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką chęcią się zgłaszam:). Śliczne są te wasze nowości aż niewiadomo na co się zdecydować, zatem mój wybór padł na :
    szczęścia w miłości. piękne chwile na zawsze w sercu, Marzenia to odpoczynek od słów, Nigdy nie przestawaj marzyć, Łapacz snów - bez bloczka

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne nowości! a ja wybrałam: Róża XI klatka; Szczęścia w miłości; Młodej Parze wianek i Łapacz snów;

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Wasze stemple. Mam kilka i uwielbiam je. Cieszę się, że pojawiły się nowe. Oraz, że są także w wersji bez bloczka.
    W oko wpadło mi kilka nowości, a wśród nich są: wianuszek z napisem "Młodej parze", łapacz snów (ten podoba mi się wyjątkowo), narożne róże, liście róży (oba rozmiary) i piórka (wszystkie). :-)

    OdpowiedzUsuń

  5. jesteś moim skarbem , żyj kolorowo, piękno masz w sobie, kleksy to moi faworyci

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że wprowadziliście stemple bez bloczków - zawsze mi się odklejały od bloczków w nieodpowiednim momencie :(
    bardzo podobają mi się stemple: Piękno masz w sobie, Łapacz snów - bez bloczka, Róża IX z zegarem - bez bloczka, Piórko I, Piórko II - bez bloczka, Piórko III

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te Wasze nowości!!! oj, chciałoby się poużywać!!! :)
    najpierw moi faworyci:
    -Nigdy nie przestawaj marzyć
    -Żyj kolorowo
    -Gałązka z listkami IV - bez bloczka
    -Piórko III
    i dalej: Piórko I, Piórko II - bez bloczka , Łapacz snów - bez bloczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają Wasze stemple Może będą miała trochę szczęścia to staję w kolejce po cudowności :-). Już byłam w sklepie i stemple z nowości to marzenie. faworyci moi to : łapacz snów bez bloczka, listki róży duże, piórko II, dmuchawce, napisy "piękno masz w sobie" i " nigdy nie przestawaj marzyć".

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne stemple :)
    Bardzo podobają mi się: motyl II, dmuchawce, listki róży, napisy: marzenia się spełniają i RELAX take it easy (nadaje się na zakładki, a bardzo brakuje takich napisów).
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. motyl II,listki róży, szczęścia w miłości,piękno masz w sobie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te stempelki :) każdy jeden by sie przydał, ale jeśli mam wybierać to : róża VII narożna, gałązka z listkami I, gałązka z kwiatuszkami i tło dalmatyńczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle trudno się zdecydować ale moim faworytem jest gałązka z kwiatuszkami, piórka, wianuszki i łapacz snów

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne stempelki, uwielbiam takie małe dzieła :) a ile cudowności można z nimi stworzyć <3 najbardziej przypadły mi do gustu: Młodej Parze - wianek, Kleksy - tło, Nigdy nie przestawaj marzyć oraz Łapacz snów, Leć na skrzydłach marzeń, Szczęścia w miłości z wiankiem i Marzenia to odpoczynek od słów 😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stemple!Tekst maszynowy i pięciolinia super do urozmaicenia tła. Łapacz snów i napis „nigdy nie przestawaj marzyć”. Bardzo przydatna byłaby duża gałązka z listkami. Jeszcze straszliwie mi się podoba róża z klatka i ta z zegarem,nie wiem która bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają, chociaż wolałabym, by wianek i napisy były osobno ("Młodej parze" jednak wygrał), oczywiście łapacz snów i pączki I albo II (bez bloczka) oraz napisy "Story time" albo "żyj kolorowo" ... Ach, jak trudno wybrać :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wielką chęcią ustawiam się po słodkości :) Stempelki są cudne ale wybieram : Młodej parze, piekne chwile na zawsze razem, marzenia się spełniają, motyl II - mały, tekst maszynowy II - tło bez bloczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stemple! Aż trudno wybrać tylko cztery. Baaardzo spodobały mi sie Leć na skrzydłach marzeń, Kleksy, Tekst maszynowy II , Piórko III, Pięciolinia duża i parę innych też :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stemple zawsze mnie ratują, gdy wena zawodzi.
    Świetne są tła - tekst maszynowy, dmuchawce, trawa, nutki... dlaczego tylko cztery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego cztery żeby było jakieś ograniczenie. Wygrywający zdobywa 6 :D

      Usuń
  20. Piękne świeżynki, trudno się zdecydować :) Bardzo podoba mi się Łapacz snów, Łap marzenia, kolekcjonuj piękne sny, pismo maszynowe, liść róży oraz sama róża, dmuchawce :) info na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja chciałabym mieć:
    1. Dmuchawce - bez bloczka
    2. Młodej parze - wianek
    3. Piórko II - bez bloczka
    4. Szalone nutki - bez bloczka

    OdpowiedzUsuń
  22. Same piękności, najchętniej to brałabym wszystkie :P ale jak trzeba wybrać, to... Żyj kolorowo, Młodej Parze wianek, Piękne chwile zawsze w sercu i Piórko 3.
    Pozdrawiam utalentowane Projektantki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba nie będę oryginalna, jak napiszę, że śliczne są te nowości! :) Mój wybór padł na:
    - "Łap marzenia, kolekcjonuj piękne sny"
    - Młodej Parze- wianek
    - "Nigdy nie przestawaj marzyć"
    - Róża X sto lat- bez bloczka
    Banerek wisi na pasku bocznym mojego bloga:
    https://handmadesyliks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę piękne wzory nowych stempli. Najbardziej urzekły mnie:
    - Łapacz snów
    - Tekst maszynowy
    - Dmuchawce
    - Piórko III
    - Mróz
    - Tła (wszystkie świetne)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zatokawspomnien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne te nowości i w oko wpadło wiele stempli.
    1.Zafascynował mnie wybór motyli. Aż mnie rwie, żeby pomalować akwarelkami. Albo wyciąć i nakleić robiąc projekt 3D.
    2.Takie same ciągotki mam do nowych róż. Jedne z nich zamówiłam już nie czekając na wyniki. Też bym je malowała i warstwowała. O, taki obrazek z kwiatami i motylkami 3D ☺ No i chyba wreszcie kupię te specjalne pisaki do kolorowania stempli.
    3.Mała pięciolinia idealnie sprawdzi jako tło np. boxów ślubnych.
    4.Napisem "Jesteś moim skarbem" stemplowałabym karty albumu, który jest pamiątką moich ciąż.
    5. I napis "Relax take it easy" pasujący do każdej sytuacji 🙂

    OdpowiedzUsuń
  26. Leć na skrzydłach marzeń, Piękno masz w sobie, Nigdy nie przestawaj marzyć, Młodej Parze - wianek - te sa bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój numer 1 to Młodej Parze - wianek. Poza nim podobają mi się motyle, bo są piękne i je uwielbiam, listki i kwiatki - zawsze się przydadzą.
    Baner dodany: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiele pięknych stempli, ale moja czwórka to:
    1. Gałązka z kwiatuszkami duża bez bloczka
    2. Gałązka z listkami I - duża bez bloczka
    3. Szalone nutki
    4. Młodej Parze - wianek
    A banerek na http://janiaka.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Banerek można znaleźć pod linkiem: https://pieceofpaperscrab.blogspot.com

    1. Młodej Parze - wianek
    2.Leć na skrzydłach marzeń
    3. Łapacz snów - bez bloczka
    4. Dmuchawce - bez bloczka
    5. Sikorka mała
    6. Marzenia to odpoczynek od słów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne stempelki :)
    Bardzo spodobały mi się :
    1. Młodej Parze - wianek
    2. Róża XII - brzegowa - bez bloczka
    3. Szalone nutki - bez bloczka
    4. Pięciolinia duża - bez bloczka
    5. Róża VII - narożna - bez bloczka

    Banerek dostępny na http://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe nowości, piękne stemple zaprojektowały dziewczyny. Z chęcią przygarnęłabym większą część z nich :)
    Podobają mi się:
    dalmatyńczyki tło
    łapacz snów
    piórko III
    tekst odręczny,
    pięciolinia
    stempel - "łap marzenia, kolekcjonuj piękne sny"
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpędziłam się, a miały być tylko cztery ;)

      Usuń
  32. Ostatnio tworzę sporo prac mediowych, dlatego też najchętniej w swojej kolekcji widziałabym stemple tła:
    * Tekst maszynowy II
    * Tło - mróz
    * Tekst odręczny - tło
    * Pięciolinia duża
    * Kleksy - tło
    * Dalmatyńczyk - tło

    Ale bardzo chętnie zaopiekowałabym się także tymi stemplami:
    * Łapacz snów
    * Piórko I, II i III
    * Listki róży duże i małe
    * Gałązka z listkami IV
    * Dmuchawce

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń