czwartek, 20 października 2016

... świątecznie - inspiracja chanya13.

Dzień dobry, za oknem jesień - nie napiszę, że piękna, złota, polska jesień ... bo tak nie jest. jest buro, ponuro, deszczowo i zimno :( Ale, nie będę narzekać na pogodę. Dookoła już pojawiają się prace świąteczne. Przygotowałam więc i ja coś dla Was :) Trochę mi szkoda, bo jesień ma piękne złociste barwy i jest trochę niedoceniana, ale obiecuję - jesienne prace jeszcze będą :)
A tymczasem ... oficjalnie rozpoczynam sezon świąteczny ;) Zapraszam Was do naprawdę bogatego w stemple bożonarodzeniowe  (zarówno cytaty, życzenia, tła i obrazki) działu :) Ja tym razem użyłam jednego z nowości: ciepłych świąt rodzinnych
Kwiaty kleiłam sama, miał być jeszcze brokat "na bogato" ale ... gdzieś mi się schował ;)

A oto karteczka:





http://projectprezent.com.pl/cieplych-rodzinnych-swiat-p-767.php

Pozdrawiam, chanya13


2 komentarze:

  1. Szybko ten twój sezon świąteczny się zaczął :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym razem postanowiłam szybko zacząć, bo nigdy nie mogę wyrobić się w czasie ;)

      Usuń