środa, 13 lipca 2016

Kolorowany stempel - inspiracja Madzik

Dziś mam dla Was karteczkę urodzinową, na której umieściłam ręcznie pomalowaną laleczkę z kolekcji stempli Primy. W sklepie dostępne mamy jeszcze 3 wzory, więc warto szybko zamówić :)

Pokusiłam się na kolorowanie kredkami akwarelowymi, ale wybrałam chyba zły papier. Mimo wszystko efekt wyszedł ciekawy. Karteczkę ozdobiłam też ramką Flower.
Kartka oczywiście wykonana na bazie DL biało-brązowej KRAFT od Pakamaka.






***********

ZAPOMNIAŁAM
o wynikach wyzwania#16  :)

Przepraszam, ale latem tak właśnie jest :)
W związku z małą ilością zgłoszeń do wyzwania (musi być min 5) - nie wyłaniamy zwycięzcy, ale każdy uczestnik otrzymuje 20% rabatu na wszystkie nasze stemple   
Zapraszamy na priv - poinformujemy jak skorzystać z rabatu :)


Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz