niedziela, 10 stycznia 2016

Mocne serce - inspiracja Ms. Totti

Witajcie!

Dzisiaj moja pierwsza inspiracja w Project Prezent, którą chciałabym Was przekonać, że stemple można wykorzystać nie tylko jako napisy na kartkach. Zdarza się tak, że nie mamy pod ręką drukarki, nasze odręczne pismo ni jak nie ma się do kaligrafii, a potrzebna jest ładna czcionka. Wówczas z pomocą przychodzą właśnie stempelki. Zobaczcie jak można wyjść z takiej sytuacji.






W mojej pracy wykorzystałam ze sklepu Project Prezent następujące produkty:



Cieszę się, że wreszcie miałam okazję zrobić wpis do art journal'u. Mam nadzieją, że moja praca zainspiruje Was choć troszkę. 

Ja dzisiaj czekam na śnieg, ponoć ma padać. A u Was już biało, czy też tęsknicie za białym puchem?

Pozdrawiam ciepło, Agnieszka :)


2 komentarze:

  1. Pięknie uchwycony cytat! I każdy powinien uwierzyć w swą siłę!!! Piękna praca, gratuluję i pomysłu i wykonania :)

    OdpowiedzUsuń