sobota, 12 grudnia 2015

Etykiety do prezentów: szybkie DIY :)

Przygotowania do Świąt w toku, wszystkim nam z pewnością brakuje czasu. Dlatego chciałam Wam dziś pokazać kurs na szybkie i proste etykiety do prezentów.
Przygotowujemy materiały, potrzebne do zrobienia etykiet: czyli po prostu to, co znajdziemy w szufladach :) Biały karton, ścinki papierów scrapowych, stemple, tusze,dziurkacze, sznurki...


Przygotowujemy bazę do etykiet: ja popsikałam karton (format A4) złotą farbą i odbiłam stemplowe śnieżynki.
Użyłam stempla Śnieżynka, ale w sklepie Project Prezent bożonarodzeniowych stempli mnóstwo: do wyboru, do koloru :)


Brzeg scrapowego papieru traktujemy ozdobnym dziurkaczem i przycinamy pasek papieru (ja przycięłam ok 4 cm) 


Bazowy karton przecinamy wzdłuż na pół (etykiety będą miały ok 10,5 cm wysokości).


Przyklejamy paski scrapowego papieru na kartonie bazowym.


A następnie wycinamy z pasków etykiety (moje mają ok 5,9 cm szerokości) i ścinamy górne rogi.


Ze ścinków papieru wycinamy kółka, śnieżynki,...


I na koniec przyklejamy kółka w górnej części etykiet, na nich jeszcze ewentualnie śnieżynki, robimy dziurki i przewlekamy sznurek. Etykiety gotowe :)


Pozdrawiam! :)


1 komentarz: