poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Kalendarz emerytki - inspiracja Madzik

Dziś mam nietypową rzecz....
Siły wyższe zmusiły mnie do wymyślenia czegoś, co można podarować przyszłej emerytce :)
W dzisiejszych czasach z utęsknieniem czeka się na emeryturę, zwłaszcza kobiety, którym już dwa razy przesunięto próg wiekowy i już dwa razy odliczały.....
Tym razem jest już pewne..... za kilkadziesiąt dni .... przechodzi na emeryturę pewna pani.
Dla niej - ten kalendarzyk...... :)







Wykorzystałam:
- bazy 10x15 cm
- angielskie słówka
- kobiety - sylwetki 2
- alfabet

Tekst na końcu kalendarza - znalazłam w sieci. Miał swojego autora amatora, który tym tekstem debiutował, ale zanim pomyślałam, żeby zanotować jego nazwisko, to..... zgubiłam stronę i nie umiałam jej później znaleźć :(
Mam nadzieję, że się nie pogniewa, że wykorzystałam jego tekst :)

Pozdrawiam Was serdecznie

2 komentarze: