piątek, 5 czerwca 2015

Ulubione tekturki klientów - inspiracja Madzik

Czy wiecie, które tekturki są zamawiane przez Was najczęściej????

Otóż numerem jeden są Narożniki N01 :D
Czy potwierdzacie?

Poniżej moja karteczka z tymi ozdobami... bo też je lubię:))
Dodatkowo wykorzystałam bazę na kartkę z Pakamaka i takież pudełko na kartkę :)




Pudełeczko do kompletu:

Czekam na Wasze komentarze. Piszcie, które tekturki są dla Was numerem 1 :)


A już dziś zapowiadam, że wkrótce pokażę Wam kilka nowości.
Tymczasem - mam ogromną potrzebę snu, bo ostatnio mało sypiam, a dużo pracuję....
Dziękuję jednak wszystkim Wam, za wspaniałe maile, wiadomości na FB i fantastyczne słowa wsparcia.
Pozdrawiam Was,

1 komentarz:

  1. Karteczka piękna :)
    moją "pierwszą miłością" z Project Prezent były proste gałązeczki z listkami..., a później rzeczywiście narożniki podbiły moje serce - są cudne :) i występują w wielu moich pracach :)))
    oby więcej takich!!!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń