wtorek, 3 marca 2015

Wyniki wyzwania #4

Późno już, zgasły wszystkie światła...... czy jakoś tak to leciało :)
Czas rozwiązać nasze wyzwanie, wyłonić zwycięzcę.....

Powiem tylko jedno zdanie, żeby nie było.....
Jakkolwiek byśmy nie wybrali, tym razem nie ma sprawiedliwego wyniku :)
Wszystkie Wasze prace były niesamowicie ukwiecone, piękne. Żadna z nas - nie mogła się jednoznacznie i bez bólu serca zdecydować kogo wybrać. Jesteście niesamowici, zdolni, kreatywni..... macie ogromne talenty...... i dziękujemy Wam, że chcecie się z nami nimi dzielić.

Zwycięzca jakiś jednak musi być. Przycisnęłam dziewczyny, zmusiłam do wyboru, więc biedne nie miały wyjścia. Tak oto - zwycięzcą wyzwania zostaje:



Gratulujemy Ci serdecznie zwycięstwa i prosimy o kontakt w celu odebrania nagrody :)
Nagrodą tym razem jest zestaw baz kartkowych i pudełek firmy PakaMaka.
(dostępnych w naszym sklepie) Precyzując, w skład nagrody wchodzą: 5 baz kartkowych 10x15cm + 5 pudełek na kartkę 10x15cm - z papieru KRAFT.

Nie mogłam jednak przejść obojętnie obok wszystkich prac, o które walczyłyśmy zażarcie podczas głosowania. I tak - postanowiłam przyznać wyróżnienia dla:






Wszystkie wyróżnione osoby chcę nagrodzić 10% rabatem na stemple Project Prezent.
Mam nadzieję, że choć w małym stopniu sprawię Wam radość.
Zapraszam zatem na zakupy.
Z rabatu można skorzystać do końca marca.

Jeszcze raz wszystkim gratuluję i dziękuję za wspólną zabawę.

Już wkrótce nowe wyzwanie.

Dobrej nocy,

7 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że wśród tylu pięknych prac moja się spodobała. Dziękuję ogromnie za wyróżnienie i gratuluję wszystkim: malinowy zwycięztwa a dziewczynom wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zwyciężczyni i wyróżnionym dziewczynom
    bardzo się cieszę, że moja kartka też wpadła w oko :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrana praca przepiękna, zwłaszcza te wrzosowe kwiaty! A ze swojej strony dziękuję za wyróżnienie, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję i gratuluję wyróżnionym dziewczynom :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. No wybierania rzeczywiście nie zazdroszczę, bo mnóstwo ślicznych prac,moja faworytka nie wygrała, ale jest wśród wyróżnionych :) Gratulacje dla wszystkich nagrodzonych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneto, uwierz, że różnice były tak minimalne, że aż głupio nazywać te prace drugim miejscem :)

      Usuń
  6. Gratuluję wszystkim. Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń