wtorek, 2 grudnia 2014

Kalendarz Adwentowy - inspiracja Madzik

Ech.... grudzień nam już nastał. Lubię grudzień, chociaż ciągle mi zimno.
Ale okres Adwentu to chyba najfajniejszy czas oczekiwania.
Robicie kalendarze adwentowe? A może kupujecie gotowe, lub macie jeden stały, który co roku wyciągacie z szafy?
Ja staram się co roku zrobić nowy z dziećmi, ale marzę o jednym takim stałym, uszytym z moich ulubionych materiałów, który byłby coroczną ozdobą naszego domu. Mógłby być na wyjątkowe rzeczy.
Ten, który robię co roku z dziećmi - najczęściej jest na słodycze, ale nie zawsze, bo np w zeszłym roku był to kalendarz z rożnymi zadaniami na każdy dzień. W tym roku jest mieszany. Torebeczki są pojemne, więc pomieszczą o słodycze i jakieś zadania do wykonania, propozycje wspólnych zabaw z rodzicami, intencje modlitw, i komplementy/dobre słowo dla każdego członka rodziny. Przeczytałam gdzieś o podobnym pomyśle i postanowiłam rozwinąć swój.
A nasz tegoroczny kalendarz prezentuje się tak:
(strasznie dużo zdjęć)














A tak prezentuje się u nas w domu (nie byłam w stanie wbić gwoździa w ścianę... z troski o ścianę) :)




Niektóre zdjęcia wyszły fatalnie, inne jeszcze gorzej, ale wierzcie mi zrobiłam ze 100 i te są najlepsze.... :)

Wykorzystałam kilka stempelków:
- 24 grudnia
- Grom Błyskawica
- Magiczny czas
- 6 grudnia
- Adwent
- choinka
- Cekomy na Tobie....

Musicie być bardzo wytrwali, skoro dobrnęliście aż tutaj :)
Mam więc dla Was nagrodę. Dziś i jutro na hasło: 
DARMOWA DOSTAWA
- zrobicie zakupy w sklepie bez kosztów przesyłki :)



Dziękuję.

Miłego oczekiwania życzę :)

4 komentarze:

  1. wspaniały projekt! gratuluję pomysłu i talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś niesamowitego!!!
    Podziwiam - zachwycam się - gratuluję
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Już raz to pisałam, ale się powtórzę - bombowy kalendarz po prostu! A proces powstawania godny pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń